لینک خرید فایل|تحقیق نقش خانواده در تربیت عبادی نماز و فرزندان|

دانلود تحقیق تاثیر نماز در تربیت فرزندان, پاورپوینت تاثیر نماز در تربیت فرزندان, تحقیق در مورد تاثیر نماز در تربیت فرزندان, مقاله تاثیر نماز در تربیت فرزندان, دانلود پاورپوینت تاثیر نماز در تربیت فرزندان, تاثیر نماز در تربیت فرزندانpdfتحقیق نقش خانواده در تربیت عبادی نماز و فرزندان|34053440|nol40061240|
باری دیگر یکی دیگر از فایل ها با عنوان تحقیق نقش خانواده در تربیت عبادی نماز و فرزندان آماده دریافت می باشد برای دانلود به ادامه پست مراجعه نمایید.

دانلود تحقیق با موضوع تاثیر نماز در تربیت فرزندان توسط خانواده،
در قالب word و در 57 صفحه قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
تربيت ابعاد مختلفى چون جسمانى، عقلانى، عاطفى، اجتماعى واخلاقى دارد. از مهمترين ابعاد تربيت، تربيت معنوى است كه به ‏عقيده ما در تربيت اسلامى، پرورش اين بعد غايت همه ابعاد ديگـراست. اين نوع تربيت كه شامل پرورش بعد معنوى انسان و فــراهم‏ نمودن زمينه ارتباط انسان با خداوند و در نهايت پرورش انسان ‏براى رسيدن به قرب الهى است. بسيار مورد تاكيد ائمه عليهم السلام بوده است و آن بزرگواران ‏در تمام صحنه‏هاى زندگـى بيشترين اهميت را به پرورش اين بعد فرزندان مى‏دادند و براى تحقق آن از شيوه‏هاى خاص بهره مى‏گرفتندكه به نظر مى‏رسد از مهمترين شيوه‏ها، دو شيوه (ذكر و دعا) است‏ و هر چند دعا نيز يك نوع ذكر تلقى مى‏شود اما از آنجا كه درتربيت معنوى عنصرى كليدى و مهم است از آن به عنوان يك شيوه ‏جداگانه ياد مى‏كنيم. امام باقر(ع) در سيره تربيتى خود از اين ‏دو شيوه به شكل خاصى بهره جستند.
ذكر و ياد خدا:
ذكر كه عبارت از توجه قلبى انسان نسبت ‏به خداوند است و گاهى‏ در قالب الفاظ مخصوصى بر زبان جارى مى‏شود. نقش بسيار مهمى درتربيت ‏بعد معنوى انسان دارد. ابن قداح از امام صادق (ع) نقل ‏كرده كه «پدرم (امام باقر(ع)) بسيار ياد خدا مى‏نمود، همـراه‏ او راه مى‏رفتم او را در حال ذكرمى‏ديدم با او غذا مى‏خوردم او را درحال يادخداوند مى‏ديدم، با مردم سخن مى‏گفت و اين كار او را از ياد خدا غافل نمى‏كرد. من مشاهده مى‏كردم كه زبان او مدام ‏در حال گفتن ذكر لا اله الا الله بود. پدرم ما را جمع مى‏نمود وما را به ذكر و ياد خـدا امر مى‏فرمود و اين كار تا طلوع خورشيد ادامه داشت، هر كدام از ما كه قرائت قرآن آمـوخته بود به ‏خواندن قرآن و هر كدام كه قرآن نياموخته بود به گفتن ذكر امرمى‏نمودند.» ايـن حديث در بردارنده دو نكته مهم است. نخست آن كه بر مطابقت ‏گفتار با عمل حضــرت دلالت دارد و نشان مى‏دهد كه امام ابتدا خود عمل مى‏نمودند و از ذكر گفتن غافل نمـى‏شدند و بعد فرزندانشان را به ذكر و ياد خدا امر مى‏نمودند. نكته دوم آن كه نبايد فرزندان‏ را به حال خودشان رها كرد بلكه مى‏بايست ضمن حفظ آزادى حساب‏ شده و منطقى و توجه به استقلال طلبى و آزادي خواهى آنها در فرصتهاى مناسب با ايجاد انگيزه و شوق به طور عملى آنها را به ‏انجام كار نيك مشغول نمود ...


مطالب دیگر:
🔍تحقیق جامعه ‌شناختى و روش‌هاى تخصصى آن🔍تحقیق اهداف مجازات درآيينة مكاتب كيفري🔍تحقیق تحول تاريخي نظام تامين اجتماعي🔍تحقیق تعادل قوا سه گانه🔍تحقیق تخفيف و تبديل مجازات🔍تحقیق تعريف‌ جرم‌🔍پاورپوینت حركات بنيادي🔍پاورپوینت نهضت ترجمه و تأثیر آن درگسترش فرهنگ و تمدن اسلامی🔍تحقیق آب و فاضلاب و اثرات آن بر محيط زيست🔍پاورپوینت میکروبیولوژی🔍پاورپوینت نظام s5 و محیط کارخانه قبل از انجام 5s🔍پاورپوینت تیره Fabaceae🔍پاورپوینت جمع‌ بندی نقطه نظرات پژوهشی و فن آوری دانشگاه های منطقه سه کشور🔍پاورپوینت چارچوب برنامه های چهارساله معاونت درمان🔍پاورپوینت چرخه کربس🔍پاورپوینت چگونه در كاركنان بدقلق خود، ايجاد انگيزه كنيم؟🔍پاورپوینت چگونگی فناوري نانو🔍پاورپوینت حسابداري دارايي هاي نامشهود (استانداردهای حسابداري)🔍پاورپوینت حضرت محمد (ص) و يهوديان🔍پاورپوینت دام اجرا🔍تحقیق تعريف فرار از دیدگاه حقوق🔍تحقیق تعلیق اجرای مجازات🔍تحقیق بيمه و ارکان🔍تحقیق امتيازات نظام حقوقي اسلام🔍تحقیق اقرار از دیدگاه حقوق